Wij Gebruiken Cookies

We maken gebruik van cookies voor het functioneren van de site en het verbeteren van het gebruiksgemak. Daarnaast verzamelen we informatie door derden voor marketingdoeleinden. Als je jouw cookievoorkeuren wilt aanpassen, klik dan op Wijzig Instellingen.

Hulp nodig? Bel +31 (0)165 - 745020

Bestellen, bezorgen, betalen

Bestellen

Ik wil graag MAG schoenen bestellen. Hoe gaat dat in zijn werk?

  • Wanneer je op MAG.nl je favoriete MAGs hebt gevonden, kun je deze aan de winkelwagen toevoegen. Klik op de maat die je wenst en kies 'in winkelwagen'.
  • Als je klaar bent met shoppen, ga je op de site rechtsboven naar 'winkelwagen'.
  • Druk op de optie ‘direct afrekenen’ en loop het hele aankoopproces door.
  • Vergeet niet om je gegevens goed en zorgvuldig in te vullen.
  • Via de e-mail krijg je een aankoopbevestiging. Ontvang je geen bevestiging? Check dan even of je het juiste e-mailadres hebt opgegeven.
  • Controleer in je aankoopbevestiging jouw persoonlijke gegevens (postcode/huisnummer).
  • Na ontvangst van het volledige orderbedrag zullen wij je bestelling dezelfde of de volgende werkdag verzenden naar het door jou opgegeven adres.
  • Van de verzending van de bestelling, ontvang je eveneens een e-mail met een track and trace-code.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Annuleren is mogelijk tot het moment dat we je bestelling verzonden hebben. Omdat we streven naar een zo’n kort mogelijke levertijd, is het belangrijk dat we een verzoek hierover zo snel mogelijk ontvangen. Mocht je bestelling inmiddels verzonden zijn, kun je de bestelling natuurlijk altijd binnen 14 dagen retourneren.

Betaal ik ook verzendkosten?

Voor bestelling boven € 30,- betaal je GEEN verzendkosten (Worldwide Free Delivery).

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op de site zijn inclusief het wettelijk BTW percentage. Op de officiële factuur die je bij de levering ontvangt staat het BTW bedrag nogmaals apart vermeld.

Bezorgen

Hoe gaat het bezorgen in zijn werk?

Alle zendingen in Nederland worden verzorgd door PostNL. In het buitenland worden de pakketten bezorgd door de lokale partner van PostNL.

Hoeveel dagen duurt het voordat ik mijn pakketje in huis heb?

Indien je de bestelling op een doordeweekse werkdag hebt geplaatst, proberen we de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen te verzenden (afhankelijk van waar het pakketje naartoe moet). Bestellingen geplaatst voor 16.00 uur op een werkdag, worden diezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op de eerstvolgende werkdag verzonden.

Waar kan ik de status van mijn pakketje bekijken?

In de app van PostNL kun je de status van jouw zending volgen en inzien. Je kunt eenvoudig de 3S barcode invullen en je krijgt meteen te zien waar het pakket zich bevindt. 

Wat moet ik doen als ik niet thuis ben met bezorgen?

Als je niet thuis bent bij bezorging, ontvang je een melding in de app. Let op: de pakketbezorger laat tegenwoordig GEEN berichtje meer achter. Je kunt jouw pakket de volgende dag, na 15:00u ophalen bij een afhaalpunt van Post.nl. Neem dan je legitimatiebewijs mee.

Waarom doet mijn barcode het niet in Track & Trace?

Als je barcode het niet doet, kan het zijn dat de zending waar je naar zoekt nog niet is aangemeld of verwerkt in het systeem. Probeer het later nog eens. Het is helaas niet mogelijk om zendingen aan de hand van een ordernummer te volgen. Controleer ook of je de juiste barcode hebt ingevuld en geen spaties gebruikt. Een barcode begint meestal met 2S of 3S. 

Ik heb een andere vraag over mijn bestelling / bezorging:

Mail dan jouw vraag naar info@mag.nl en vermeld daarbij je ordernummer.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt de bestelling betalen met iDEAL, Paypal, Creditcard, Riverty/Afterpay of een handmatige bankoverschrijving. 

Betalen met iDEAL
iDEAL is online betalen via internetbankieren. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je jezelf daarvoor hoeft aan te melden. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Er zijn geen extra kosten verbonden aan deze betalingsmethode.

Handmatige bankoverschrijving
Als je tijdens het bestellen kiest voor handmatige bancaire overschrijving, dan ontvang je een mail van ons met de betaalinstructie.  Let op: Als je kiest voor bankoverschrijving versturen wij jouw bestelling pas na ontvangst van jouw betaling. Dat kan -afhankelijk van de bank- tot drie werkdagen duren. Wil je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebben? Betaal dan via iDEAL (zie bovenstaande betaalmethode). Als je kiest voor handmatige overschrijving, houden we jouw bestelling maximaal 8 dagen vast.


Betalen met Paypal
MAG Creative Footwear accepteert Paypal. Paypal is dé veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen. Je dient hiervoor wel geregistreerd te zijn bij Paypal.

Betalen met een creditkaart
MAG Creative Footwear accepteert Mastercard, Visa en American Express. Je voert je creditkaartgegevens in via een veilige SSL-server. We zullen je bestelling leveren zodra het creditkaartbedrijf de betaling heeft goedgekeurd. 

Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via Riverty/AfterPay
Riverty/AfterPay voert voor MAG Creative Footwear het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Riverty/AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij MAG.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van  € 200,00 als je voor de eerste keer betaalt via Riverty/AfterPay. Ben je al bekend bij Riverty/AfterPay, dan kun je betalen tot een bedrag van € 400,00. Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Riverty/AfterPay een gegevenscontrole uit. Riverty/AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je het aan te kopen product betalen via een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met Riverty/AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Rivery/AfterPay website.  Let op: als je kiest voor bestellen met behulp van Riverty/AfterPay, kun je het pakket alleen thuis laten afgeven. Ophalen bij een PostNL-punt is dan niet mogelijk!

FashionCheque inwisselen

Natuurlijk is het mogelijk om jouw FashionCheque te verzilveren op MAG.nl. Als je een artikel hebt gekozen en de verzendmethode hebt geselecteerd, kies je bij 'betaalmethode' voor FashionCheque. Er wordt dan gevraagd om het unieke nummer op de kaart in te voeren. Als het saldo op jouw FashionCheque lager is dan het aankoopbedrag, dan kun je de bijbetaling doen via een andere betaalmethode zoals iDeal of CreditCard. Is het saldo hoger dan het aankoopbedrag, dan blijft het resterende bedrag op jouw FashionCheque bewaard voor een volgende aankoop.

Let op: per bestelling kun je maximaal € 50,00 met een FashionCheque betalen. 

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, dit is mogelijk met Riverty/AfterPay. De beschrijving daarvan kun je hierboven lezen.

Hoelang duurt een terugbetaling?

In het geval je recht hebt op terugbetaling van je orderbedrag (of een gedeelte daarvan) zorgen wij dat dit bedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van het retourpakket op je rekening wordt teruggestort of via Riverty/AfterPay wordt gecrediteerd. 

Ik heb een andere vraag over betalen via de webshop van MAG:

Mail dan jouw vraag naar  info@mag.nl.